HTML

Csak úgy

2018.03.28. 17:25 :: Tobber

Ma 100 fős rendezvény házon belül, nem én szervezem, úgyhogy fejetlenség.

Tavaly is az volt, de a két szervező kapott nettó 50-50 000 Ft plusz bónuszt ezért. Egy ilyenért.

Előtte évben egyedül szerveztem, pedig nem a munkám része, minden visszajelzés alapján a legjobb evör. Kaptam bónuszt érte?

Nem.

:(

Viszont maradt vagy 8 pizza, két kiló pogácsa, üdítők. Akiket kedvelünk, idehívtunk bandázni és eszegetni.

ÚjNagyfőnök megkért, hogy legközelebb megint én szervezzem, mert ez így káoszos volt. Célozni fogok arra a kis jutalomra.

---

Ma a pasi vezetőink megdicsértek, milyen jól nézek ki. Kb. fél éve nem sminkeltem, így eléggé érthető. (Plusz a szoli, meg az arcepilátor. Öregszem, kell a szupport.)

---

Fityfirity bácsi egészen jó ajánlatot adott a kecó kifestésére, gipszkartonozásra, lámpák, csap szerelésére, úgyhogy a nyaralós prémiumpénz egy része inkább a lakásra megy el.

Hallgatom, hogy másoknak mennyi a fizuja, és a sajátomat sem tartom kevésnek, főleg hogy a nálam okosabb kollégáimé is hasonló, de mások annyit keresnek, hogy évi 2-3-4 luxusabb út, újabb autó belefér. Hogyan? :O

---

Holnap és kedden kb. senki nem lesz a cégnél, legalább csendben lehet dolgozni, agyalok, mit kell még elintézzek, amihez nyugalom kell. Az errefelé ritkán van sosincs.

komment

süti beállítások módosítása