HTML

Just for the record

2018.03.15. 00:21 :: Tobber

Múlt héten a PapírKutyaKülönítménnyel holtversenyes másodikok lettünk egy tájékozottságunkat firtató játékban. Meg jól szórakoztunk.

Aztán a Testnevelésiegyetemista aludt nálam.

A metróról le kellett szállom, úgy fulladtam, nem vagyok jól.

ÚjNagyfőnök improvizál, így helyzetbe hoz. Élvezem.

RégiNagyfőnök kommentálgat a fotóim alatt, na ez hír bent.

Spanyolon a fenntartható fejlődésről dumáltunk, meg a nők helyzetéről. Előtört belőlem a feminista.

Meglátogatott a snowboardos.

Vasárnap elutaztunk Bével 3 nap wellnessezni, megcsodálni a jeges Balatont, finomakat ettünk, jót sétáltunk a napsütésben, jacuzziztunk.

Bé fel akart mászni egy meredek dombra, én a cél előtt 700 méterrel feladtam, úgy görcsölt a légcsövem, fulladtam. Kiszédültem egy tisztásra és egy kövön fekve lebarnultam 20 perc alatt.

A kocsim az emelkedőn nem ment fel, mögöttem csak bazaltkő, megijedtem. Hátra teljes gázzal+gravitációval kilendültem a fűbe, nagyon paráztam, ne csússzunk le.

Borkóstoltunk, bár én 3 mini adagot nem bírok meginni, de a borász cuki volt.

Mágnespuzzléztunk az apátság pincéjében, hazafelé átbeszéltük, mekkora változást hoz a társadalomban a Tinder, majd elvittem a kocsit a megérdemelt mosójába.

Már szabin, Kismacska nálam aludt. Én meg köhögtem.

Gyönyörű pasi lett.

 

komment

süti beállítások módosítása