HTML

Ja

2018.03.01. 15:00 :: Tobber

Ja, egyébként mesélte anno, hogy osztálytársak voltak a sportgimiben, dehát annyi mindent beszélt! Az a fiú mindig csak csacsogott. :D

Szép osztály.

---

Ma reggel a metrón már annyira undorítóan köhögtem, hogy könnyes szemmel fuldokolva leszálltam az egyik állomáson, kihörögtem magamat, majd felszálltam a következőre. Tuti taxival megyek ma haza.

Otthon maradnék kifeküdni, de most Kollegina férjének lett trombózisa, szal ismét egyedül nyomom majd bent, nem tom meddig.

Mondjuk enyhén sántít a dolog, anno amikor t. gyanú volt nálam (nem az volt), p.silni nem engedtek ki felállni és vitt a mentő (a horrorisztikus Honvéd ügyeletre 8-10 órát várni, hogy aztán leb@sszanak, hogy rossz kórházba mentem), nemhogy visszaengednék dolgozni azonnal. Na, kívánom a legjobbakat.

komment

süti beállítások módosítása