HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Morzsák

2018.02.12. 11:30 :: Tobber

Ma azzal szórakoztattam magamat, hogy a legújabb problémát (nem a megoldást!!) hosszan magyarázó IT beállítottságú kolléga mondatait visszamondtam neki.

-Na, akkor érted?

-Egy szót sem, de bármit el tudok ismételni.

---

A konditeremben nagyokat nyögött a súlyokkal egy szép izomzatú srác, persze szigorúan magát bámulva a tükörben.

Odasomfordáltam elé, hogy kivegyek két kézisúlyzót magamnak, pont a négy kilósok hiányoztak. Hát nem azokkal nyögött a pasi? :D :D

Mindegy. Jó nekem az öt kilós is.

---

Este feltettem a farsangi jelmezemet a facebookra, érdekelt, hányan ismerik fel: reggelre 150 lájkom, szmájlim, meg szivecském lett az ismerőseimtől.

Örülök, hogy nem tájékozatlan hülyékkel vagyok körülvéve (mínusz munkahely).

---

Mondom, hogy Hokis rámkattant, tegnap is át akart jönni. Aztán lebeszéltük egymást, ő végigedzette a hétvégét, nekem szétment a fejem, a fél napot végigaludtam.

---

Kéne tanulni. Kéne. Kéne. Kéne. Kéne. És mondjuk nem blogolni. Meg tinderpasizni esténként.

komment

süti beállítások módosítása