HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Méghogy a nő természetesen a legszebb

2018.01.04. 10:39 :: Tobber

Tegnap azzal talált meg Jóképűújkolléga, hogy milyen más az arcom, erősebb a sminkem, vagy vastagabb a szemöldököm?

Hát, hetek óta nem sminkelek, a szemöldököm mindig vastag (és háromszor ekkora alapból, kiszeltünde sírva könyörögne érte). Nem mertem elárulni neki, hogy az egyetlen változás, hogy az egész arcomat (értsd a teljes homlokomtól a járomcsonton át az államig, igen, a szemem alatt is, mindenhol irtó finom kis babapihe borítja, fekete, nyilván) na ezt szőkítettem ki előtte nap láthatatlanra. Hat árnyalattal szebb így a bőröm, peelingnek sem utolsó! :D

Nyilván erről nő nem beszél, de vagyunk páran ezzel a problémával.

---

Tegnap immáron ex Nagyfőnök átballagott hozzánk és két nagy puszival köszöntött minket új év alkalmával. Ez nagyjából annyira meglepő viselkedés, mintha Áder János sétálna oda a metrón és adna két puszit.

Este csetelek a fiával (28, intelligens és elegáns férfi lett), mesélem neki: Akkor nagyon szeret titeket, ilyet sosem szokott csinálni.

:)

Nahát, jó így 11 évvel később, utólag rájönni, hogy kedvelt egyáltalán, sosem mutatta.

Igen, a fiával lebeszéltem egy randit, már a levelezésünk is elég forró...

---

Tegnap körbeturnéztam a fél céget a történettel, mennyire koncentrált tudok lenni: egyik este beültem a kádba kezemben a mobilommal, néztem a Terápiát rajta. Megengedtem a melegvizet, beleöntöttem az illatos dove habfürdőmből a kád aljára, aztán néztem tovább Zsolti történetét.

Egy idő után feltűnt, hogy nem jön fel a hab.

Körbenézek: hát elfelejtettem bedugni a lefolyót. :D

AZ NEM tűnt fel, hogy a víz nem nő, vagy fáznék...

 

komment

süti beállítások módosítása