HTML

Nyugi?

2017.12.23. 11:53 :: Tobber

Azért díszítettem fát előbb, mert 24-e reggeltől családi fuvaros leszek, napokig nem látom majd. Még jó, hogy mindenki a fővárosban él.

Nagyika délelőtt, utána szülők. 25-e valamiért kimaradt, ezért Anyu azt szeretné, ha náluk ülnék egész nap, apám meg templomba akar ráncigálni. Amikkel az a gondom, hogy két manipulatív energiavámpír szülőm van, az egyik nem bír apu megtakarításaiból kurvasok pénzt kapni egy ügyletéhez, ezért most az én hitelkeretemet kérte el (3 hete kaptam céges hitelt, hogy rendezzem a saját dolgaimat fél év alatt! Hát így hogyan?), a másik egy kdnp-politizáló, istentiszteleten Orbánért hálát adó lelkészhez akar vinni, úgyhogy behazudtam, hogy dolgom van.

És akkor kijátszanak engem egymás ellen. Meg manipulálnak. Meg igazságot kell tennem köztük minden szarért, és a FASZOM KIVAN egyébként is a céges dolgok miatt, az anyagi gondok miatt, a szakítás miatt, már gyógyszereznek a lelki betegségemmel, és akkor még a család többi tagja is jön a játszmáival!

Bár a pénzt valszeg oda kell adnom. :((((

26-27-én nagycsaládi kajálások. Még mindig utálom a karácsonyi ételeket, marad a hal.

Meg zenélnem kell.

Meg hozni-vinni, ami egyesek széklettartási gondjai miatt is hangulatosak.

Kurvára elegem van, legszívesebben bevenném az összes gyógyszert! Bár valszeg az csak egy nagy alvást eredményezne.

Ugye nem véletlen, hogy két éve 24-e reggeltől 26-a estig voltam irtó lázas, csak úgy?

 

komment

süti beállítások módosítása