HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Hullámok

2017.10.20. 09:56 :: Tobber

Tegnap minden rendben volt, ma is okés vagyok, kivéve este, amikor Judós3 hangnemén akadtam ki annyira, hogy elsírtam magamat.

Aztán ő elment ünnepelni, én meg baromira le vagyok maradva a kreatív ajándékkal, így éjjelig azt bütyköltem pityeregve. (Nem Judós3-on, hanem hogy magányos vagyok. Nem, egyébként nem vagyok az.)

Néztem közben Hivatali patkányokat, ami azon kevés film egyike, amit szeretek, az feldobott kicsit. Nyilván szeretem, a cégünkről szól egy az egyben. Még a fénymásoló is ugyanazt a dühöt váltja ki az irodában. És az összes karakter és idióta szabályzat, elvárás, havonta változó sablonok-korporétdizájnok felismerhetőek, hehe.

Este sütöttünk bundás almát zablisztből mézzel, fahéjjal, azt hittük, 6-7 nagy almából, 5(!) tojásból marad mára is. Hát nem.

Régen nem fájt étkezés után a gyomrom, úgyhogy felveszem a rövidke listámra, mitől nem vagyok mocsokul.

komment

süti beállítások módosítása