HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Boldogságmorzsák

2017.05.11. 16:47 :: Tobber

Judós3-mal egy hónapja élünk együtt. Megünnepeltük, vörös rózsák, pezsgő, eper, csoki, fehérjeszelet. :D

Reggel annyit ölelgetett, mennyire szeret és annyi mindent köszönhet nekem egy hónap után már!

És behajtottam a következő havi rezsit, mert romantikus vagyok előre fizet. :)

Ma Anyukám a közelben járt fodrásznál, ezért beugrott a menzánkra egy sütire. Kiültünk a napos udvarra, ott dumcsiztunk. Kaptam szép vitorlásvirágot tőle, ez az ötödik az ablakomban, csodaszép. Hát nem cuki?

Hamarosan nyit az új és profi kávézó alattunk, hiánypótló, naponta odalesünk, szinte készen van!

Kiléptem megint egy csoportos csetből, ami arról szólt, hogy Té lebegtet egy programot: HA ma este kedve lesz, akkor megyünk holnap, ha nem, akkor lefújja. Judós3-mal nem sok szabad esténk van együtt, hétvégén is szűkösen látjuk egymást, így szívesebben csinálnék valami biztosat, mint esetleg otthonmaradjunk, mikor ezer dolgot csinálnánk, CSAK MERT Tének olyan kedve lesz ma. Értitek. És persze ilyenkor én vagyok a mumus, hogy miért nem várok estig, én meg szépen megírtam, máskor mikor tali, egy koncert és egy főzés már nagyjából lebeszélve másik csetablakban, ebből meg pápuszival kiléptem. Nem megyek bele játszmázásokba, és elkerekedett szemmel nézem, hogy a többiek, talán K és TD kivételével simán! Majd kitalálunk másik programot a fiatal fiúkkal, egy jó kártyaparti nálam vicces lenne holnap. Vagy talán alszunk végre.

Ma fogorvos után vagy semmi dolgom este hattól, vagy valamit nagyon elfelejtettem, mert gyanúsan korán, hétre hazaérnék... :O Judós3 mától visszament judózni, úgyhogy szabad vagyok. Ha a mensis közérzetem is úgy gondolja (igen, fogorvos. Ma.), akkor elugrom növényekért és ültetgetek. Meg a dárctábla tartó osb-t kéne végre rögzíteni valamivel, lehet, hogy elugrom a barkácsboltba. Lesz itt program estére!

 

komment

süti beállítások módosítása