HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Bóktenger

2016.10.02. 16:39 :: Tobber

Hát ezeket feljegyzem magamnak. :)

Pénteken az edző sajnálkozott, hogy nem érek rá hétfőn (spanyolos cimbikkel iszunk), mert egy másik kliense imád velem kondizni. :)

Irtó cuki csaj, én is vele.

Azt is mondta, hogy a többiekkel kibeszéltek, hogy milyen jó a közelemben lenni, mert egy pozitív búra vesz körül. Biztos szórakoztatja őket, ahogy a kacifántos gyakorlatokat szidom.

Ja, és megkaptam az edzőtől, hogy mazochista vagyok. De bóknak szánta. Annak vettem. :D

Este átjött a fitneszfiú, akit nemtom hogy hívtam itt tavasszal, aszonta, nagyon jól nézek ki.

Aztán tegnap este a cimbik jöttek át a nyarukat elmesélni, fotókat mutatni (az egyik hely csodás, lefogadom, hogy nem is hallottatok róla!), mindenféle egészségeset főzni-sütni hozzám. Nyami!

Kicsit migránsvitáztunk, de nagyjából egyetértünk. A két jelenlévő külföldi, ittélő cimbinkkel is. :D

J és I azonnal megdicsért, mennyit fogytam, de Gé is, amint meglátott. Pedig ő hetente lát és nem egy bókolós fajta. :)

Ma reggel átjött A Test Meg A Szép Arc egyben. Jaj, hát hogy lehet ilyen szép az én szeretőm? :O

Meg édes is, és amikor meztelenül flangáltam a nappaliban, megjegyezte, hogy meg tudná szokni ezt a látványt. :3

És hogy a szemüvegem (köszi elhúzódó parlagfűszezon, hogy spórolok a lencsével!) mennyire erotikus (nem ezt a kifejezést használta). Oh.

Pedig tuti gyönyörű női voltak!

Már csak formálódnom, fogynom kell, akarok még bókot! És csinivékony Békával fogok bikiniben mutatkozni egy héten belül, ajajaj!

 

komment

süti beállítások módosítása