HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Nyugit akarok!!!!!!

2016.02.15. 17:25 :: Tobber

Heti fura szó:

Spanyolajkúak.

---

22 éves Műegyetemista meglátta a válogatott csapatunk felvonulásakor a játékosok korát (átlag 25 év), felkiáltott:

- Milyen öregek!

Kapott érte.

Farsang jó, táncolni pláne, izmaim csak fél óráig görcsöltek az elején, ex19éves akart vitatkozni mindenképpen becsípve, inkább eldobtam az ex21évest haza.

Volt tegnap rohanás, meccs, vereség, szomorúság, számon véletlenül kiejtett mondat miszerint sokkal szívesebben járok meccsre, mint színházba mostanában. Próbáltam visszaszívni, mert azért mégis egy entellektüel úrihölgy vagyok, akit gyerekkorában Beethoven koncertekre erőszakoltak vittek, nem egy szotyizó némber, de annyira élvezem. Amilyen unalmas színházi előadásokon töltöttünk estéket mostanában, hol van már a régi szép színházi színvonal, váááááá!

Utálom a sunnyogást, ezért felhívtam I-t, hogy rövidrezárjam: Gé kérésére nem hívjuk buliba, beszéltem Cs-vel, hogy ő jöhet, tesóját nem akarják most a háttérgondok miatt, én meg szarul érzem magamat, mert tőlem jöjjön mindenki és ne legyen szarkeverés, gyűlölöm. I. tök megértő volt, Cs nem.

Té sokadszorra is módosította az általa ajánlott időpontokat, amikhez tizenpáran igazodunk. Ha nem a párjáról lenne szó, én már hozzá sem szólnék, vannak emberek, akik élvezik, hogy szórakoznak másokkal.

Kiderült, hogy a januárban nem indult tanfolyamom szomszédságába jár ugyanarra(!) egy régi táncos havernőnk, bosszankodom, hogy nem akkor derült ki, járhatnánk együtt.

Most pukkanófóliát nyomkodok, lemondtam a mai egzotikus élménybesszámolót, hazamegyek és elsőrandizok valakivel.

Elegem van a cégből, megőrülök az igazságtalan baszkurálástól.

komment

süti beállítások módosítása