HTML

Hétfő :(

2014.07.28. 17:14 :: Tobber

Napi félreolvasás:

- tíz perc (=precíz)

???

-  Az életcél 44 innovatív felhasználási módja (= Ételecet...)

Elgondolkodtatóbb az én verziómban.

---

Kicsi a világ rovatunkban pénteken egy gyerekkori havernőt láttam a facebookon egy ismerős képén felbukkanni, utána egy órával később a harmincéve nem látott anyukáját a metrómegállóban, majd délután egy programajánlóban a bátyja arca ugrott fel.

Kicsi a világ rovatunkban elmélkedek a fiúknak, hogy TCsV gépe hová érkezett és épp onnan indul egy ismerősöm a világ másik végére rá pár percre. Pé: Jé, az unokatesóm is ott dogozik. És annál a cégnél. És kiderült, közvetlen kollégák az én ismerősömmel.

Hát ennyi izgalom elég is volt hétvégére, a pólós fiúk gyengék, a lányok ügyesek, a Hungaroringet nem tudom, ki nyerte, a tényt is csak a ferraris baseballsapkás turisták tömeges felbukkanásából következtettem ki.

El kell mennem mozogni, mert idegesítem magamat és még a takarítás sem segített, de szar a kedvem és nagyon fáj a hátam.

komment

süti beállítások módosítása