HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Oh

2014.07.25. 21:50 :: Tobber

Nem élesítettem a 2013-as évem összefoglalóját januárban. Pedig megírtam akkor. Kiegészítem 1-2 szóval.

A napokban beteszem, ide is, meg január 1-re is.

A legélménydúsabb évem volt eddig!

Az idei eddig szörnyű, négy kórház, trombózisgyanú (nem), egy műtét, annak rehabján lebénult láb, egy színház, ahol olyan rosszul voltam a fájdalomtól, mint még életemben soha, másik műtét, 6 hét táppénz.

Meséltem, hogy a gyógytornászom szerint ilyen műtét után 20 éve még automatikusan leszázalékoltak mindenkit?

:(

Nincs nap fájdalom nélkül.

Nem mozgás, nem fogyókúra, evés az állandó fájdalom nyugtatására, hízás.

Spéci diéta, azóta kevesebb gyomorgörcs, de mocsokdrága és nehéz betartani.

Aztán pasikat hagyjuk is, Gé öccse, szokatlanul viselkedő Őszhalánték, két év után randit kunyizó kisszemét, néha eltűnő T tavasszal. Leálltam.

Most a megbízható és szeretett autóm tropa. És tőlem várják, hogy mondjak rá ítéletet. Nem tudok.

A nénik szerint el vagyok átkozva.

Egy apróság volt most jó, a tegnapi színház. Pörgős, ütős, profi színészek és rendezés.

Bevallom, én vulgárisabbra számítottam, kicsit populáris így az ízlésemnek, szeretem, ha van meztelenkedés, ordítás, káromkodás, 1-2 d.gás a színpadon. (Nyilván ettől a darabtól nem vártam mélységet, de több bátorságot igen.) De megnézem megint.

komment

süti beállítások módosítása