HTML

Hétvége

2014.06.15. 21:37 :: Tobber

Péntekre éreztem, ingerszegény napokat igénylek, különben besokkolok, annyian pofáznak, annyi a munka, amit állandó hozzámszólás közben kéne végeznem.

Hétvégére kicsekkolás előtt szeretett kismamánk stoppolt le egy órára, bár már léphettem volna, aztán a férje, aztán könyörgött jófej anyuka, hogy cigizzek vele egyet, mert bunkó a főnöke, Kollegina egész nap beszélt, kolléga mesélte az útját, egy liba rinyált, hogy a gyereke tanárját felnyomta az önkormányzatnál és valahogy nem érti, az miért nem szereti a gyereket meg őt, itt inkább csendben maradtam, ápoltam egyik kolléganőm lelkét, mert meghalt egy rokona, visszatér lelkibeteg kolléganőnk, az ő főnökével egyeztettünk, hogyan álljunk hozzá, és együttérzek vele, de nem fogom fel, hogy egy stresszes multi legstresszesebb időszakában hogyan bírja itt sokáig (és megalázónak érzem, hogy ő alkalmas, nekem meg újra kell csináltatnom a foglalkozás egészségügyi alkalmassági vizsgálatot pár hét táppénz miatt, mintha a látásom, a vérnyomásom, vagy az ekg-m egy gerincműtéttől alapjaiban megváltozna), hazafelé Gével összefutottam, sok volt egy napra, úgy gondoltam, antiszociális pihenés kell, ezért péntek koraeste bealudtam, szombat reggel felkeltem kedvenc könyvemet újraolvasni, amibe bealudtam délután kettőig. Összekaptam magamat, hogy egy kis dugóban anyázás után barátnőzzek, napsütés, szellő, fák, madarak, focimeccs és finom ételek és kávé, bevásárlás és hegyi utakon vezetés, hamar alvás.
Vasárnap TCsV-vel, és szerencsére nem nagybandával irány a strand, a népet gondolom, sokkolta, hogy csak 28 fok lesz és 21 fokos tó, így a strandon kábé tizen voltunk, világvége, nádsurrogás, a távolból egy sárkányhajó dobverését hozta a víz, amiben húsz percig kizárólag lebegtem, kedvenc könyv, elmélkedés, kedvenc étterem és virágrengeteg, TCsV párjával színházmegbeszélés, újabb dugó, autómosóban hosszú sor és órás várakozás, üresbetettem, majd a fiúk tologatják, kiültem a padra olvasni és élvezni a későtavaszi időjárást.
Esti programra okosan el nem ígérkezés, szépülés, holnaptól minden este programok.

komment

süti beállítások módosítása