HTML

Nap

2014.03.02. 00:29 :: Tobber

Egyébként hasznos nap volt a mai, megpróbáltam dél előtt felkelni és eltávolodni a képernyőtől, így most 12(!) megválaszolatlan levelem-csetem van és egy telefont sem vettem fel.

De cserébe felkeltem nyolckor, letakarítottam az erkélyt, a padot, a székeket, visszavágtam a pampafüvet és a levendulát még a rügyezés előtt, megforgattam a porcsinrózsa földjét, hátha idén is kihajt meglepetésszerűen az elhintett mag, fenyőágakat levettem az érzékeny pozsgásokról, kidobtam a tönkrement eszközöket, új gyertyákat tettem a lámpásokba, bent lehúztam a kanapé huzatát, kitettem tavaszibb párnákat, elpakoltam a megunt dekorációkat, kidobtam pár magazint, átpakoltam a szerszámos dobozokat, megragasztottam egy lámpát, szelektáltam a konyhában, leadtam a rendelést apámnak némi barkácsolásra, főztem, takarítottam, folttisztítottam, a könyvespolcokat megpróbáltam átrendezni, de még nem az igazi, úgy érzem, semmit nem haladtam és fut a lakás.

TCsV és párja felugrottak pár percre kávézni, két órát maradtak, beszéltünk népi hagyományokról és tervekről, este hívott mácsó táncoscimbora, hogy akkor melyik buli melyik városban és melyik együttessel van, mert hiába pihentetem itthon a lábamat (most fáj épp), nyilván nekem kell mindent tudnom, és persze tudom és ahová menni akart, ott előtte pár órával gyerekkoncert volt, vicces lett volna, ha oda állít be.

Jövő héten már elbattyogok egyre, inkább a műsor és a társaság miatt, még nem táncolok, aztán következő bandázás is szerveződik, tavaszi tábor is, egy hosszabb hétvége talán, egy választás, egy húsvét, egy másik családozás, kollégákkal két buli, színházak, fel kell tölteni a naptárt, mert szar hónapok jönnek.

komment

süti beállítások módosítása