HTML

Nem részletek

2013.10.19. 13:51 :: Tobber

Wifi nélkül nem férek a gépemhez (mindenen áthajolva nyomja a mellemet, ami a műtéttől... ja nem), levelekre késve válaszolok, ha bent nem omlik össze minden(ki). Lásd még: Híradó.

Vagy nem tudom, bocs, írni írhattok, mobilon olvasom, csak wifi nélkül már kifutottam a csomagnyi netemből, szal legalább néha emberek közé is megyek így*.

Hullámvasút az életem, utólag majd élvezem.

A hét margójára azért mindenképpen felírnám, hogy már fél óra irl párbeszéd Békával totál fel tud dobni, akármennyire is más fogalmaink vannak a kamionok méretéről.

És például ő felhív egy kávéra, bár nem kávézik, ellentétben velem, aki görcsös udvariassá nevelésem ellenére sem hívom fel TCsV-t a kávéra, bár kikészítem, kitakarítok, de a ház előtt elmélkedek vele, mert a nagy csacsogásban elfelejtem. TCSV-nél szerintem több kávét iszom mint a saját lakásomban. Nehogy rontsam az arányt.

*Így is túl sok emberrel találkozom, új zárt csoportot is csináltam a héten, tegnap is bevettek egybe, és tele a naptárom egymást fedő programokkal.

komment

süti beállítások módosítása