HTML

Történések

2013.07.17. 19:42 :: Tobber

Röviden: egy hét tenger, sziget, hőség, félpanzió (brr), fura bennszülöttek és hisztis férfiak, tündéri tinédzser és szép medence, finom gyümölcsök, összességében akár pihenés is lehetett volna, ha nem balhézik a két felnőtt férfi egész nap egymással, a személyzettel, az éttermekben, hogy én süllyedtem. Pedig negyedszer nyaraltam velük külföldön, plusz többször bandában.

Na mindegy, a gyerek cukorbogár volt, több turistával és bevándorló dolgozóval összehaverkodtunk, jöttünk-mentünk, a tenger meleg és bronzbarna vagyok. Nem sötétbarna, bronzos. Király.

Aztán vasárnapra terápiás célból kizárólag a relaxáló lánybarátokkal kisváros, kézműveskedés, másik kisváros és piaci forgatag, sok kajálás, iszogatás és nevetés.

Most hétvégén szintén kézműves és nyugis nők lesznek, vízpart és sütögetés.

Pasik: Cs.K-t nem értjük. Izmos most is csetel. Újkolléga konkrét programtervvel, dátumjavaslattal és remek szöveggel állt ma elő, ritka az ilyen okos és megnevettető pasi. ŐH ma bevitt dolgozni, meglep, mennyire átlátja a gazdaságot. KA (haver) okosít az elméleteivel.

A cégnél igazi nyár van, az emberek kedvesebbek, Kollegina szabin, így az idegrendszerem is kisimult kicsit, és néha, percekre még CSÖND is van! Egészen csodás érzés!

Ma egy nagyon dekoratív kollegina talált meg azzal, hogy úgy szereti, ahogy öltözöm és menjek már el vele vásárolgatni, javasoljak neki ruhákat. Én. Továbbra sincs stílusom, de shoppingolni örömmel megyek bármikor.

És a mai nap meghatódása: megkértem az egyik vezetőnket, hozza már vissza majd a nehéz kütyüt, amit levittem a másodikra a tárgyalásra. Visszajött a tőlem 3 méterre lévő irodájába, nem hozta. Már hőbörögtem magamban, amikor a másodikon dolgozó két kolléga vigyorogva megjelent az eszközzel, hogy látták, a fickó nem hozta el, ők felbattyogtak vele, hogy nekem ne kelljen cipekedni.

Hát én annyira meghatódtam!

Mondom is az ott lévő Illető-havernak, mire ő meg felpakolta szépen a szekrénybe a helyére, hát komolyan, annyira kedvesek néha az emberek!!! :)

komment

süti beállítások módosítása