HTML

Mobil

2013.07.12. 21:17 :: Tobber

Nyomatékosítanám: NE keressetek mobil applikációkon.

Már nyaralás előtt is vírusosnak tűnt a mobilom, tegnap ugye a kioktatós el is küldött szervízbe, ami persze csak munkaidőben van a legtöbb pontjukon.

Főnökeim hiányában rászántam ma egy órát, hogy kimenjek munkaidőben. Nem vírus, igaza van a vírusirtómnak, operációs rendszer hiba. Szoftverfrissítés. Egy óra. Menjek csak sétálni, de óra nélkül nem tudom, mikor menjek vissza. A pasi irtó cuki.

Kész, átveszem, nem talál hálózatot, majd rövidest megint lefagy, homokórázik, alap funkciók fagynak le folyamatosan, úgymint érintőképernyő.

Ha bármi okosat akarok vele kezdeni, leállítja magát.

Másik szervíz munka után, pasi megnézi: miért a kettővel ezelőtti frissítést tették fel délben?

Újabb frissítés, újabb várakozás. (Plusz még oda is adtam egy utánam érkező pasinak a saját sorszámomat, mert egy 3-4 hónapos babával a kengurujában álldogált ott.)

(Ott járkált egy ügyintézőpasi, valami elképesztően jól állt a fenekén az egyenruhája!! Ő is megbámult, oda kéne járnom, ha nem csak hatig lenne szervíz, na mindegy.)

A telót kikapcsolva visszakapom, hogy kész, mehetek.

Nos, azóta eltelt három óra, a telefonomat egyszer 30 mp-re sikerült életre kelteni, azóta csak újraindul, homokórázik, elsötétül, már az alap rendszer sem áll fel.

Fasza, mert elment rá ma 2 órám, és már egyáltalán nem tudtam onnan elintézni egy sürgős telefont. (És akkor még a kulcsom sem találtam a ház előtt, Anyuék vidéken, Bét nem tudom hívni így. De az meglett.)

Régi mobilról felhívtam az ügyfélszolgálatot, hétvégén nincs szervíz (fura, a neten találtam), hétfőn vigyem be, beküldik a Samsungnak.

Háááát, nincs két hónapos a telefonom, ha hamarost nem lesz kész ÉS tökéletes, akkor cserekészüléket kérek.

Van valakinek infója, mikor van erre jogom vajon?

komment

süti beállítások módosítása