HTML

---

2013.03.08. 20:40 :: Tobber

CBA telefonját ma már fel sem vettem, képtelenség, hogy beleférjen még vele is valami találka. Megtelt a naptárom, nem tudom, mikor mosok, olvasok, varrok, húsvétra készülök, válaszolok ezer levélre, csetre és smsre, egy rohanás az élet, most még beígértem egy újabb piálást Újkollégával, ez már tuti nem fért volna be de imádom a humorát, na mindegy, ma már egy májusi színházmeghívást is elfogadtam TCsV exkolléganőjével, visszautasítottam egy remek programot TáncosI ikertesójával, júliusra is már van naptárbejegyzésem. Szerencsés vagyok ennyi ismerőssel, baráttal, kollégával, pasival, annyian érdeklődnek, akarnak megismerni. Ha egyszer sok időm lesz, a keblemre ölelem az egész világot!

Ahogy ma TáncosTé írta: "jaj, ha téged olvaslak, mindig azt hiszem, végelgyengülésben múlsz ki, és a fejem is beleszédül a tempódba"

Hát, lassan én is ezt hiszem.

Na rohanok tovább.

komment

süti beállítások módosítása