HTML

---

2013.02.10. 21:36 :: Tobber

Volt az elmúlt napokban két színház, barátokkal tökéletesre sikerült közös főzősdi, a lenti randi, ma eddig négy hólapátolás. Legalább csacsogunk szomszédcsajjal, kérte, hogy csengessek fel neki megint. Együtt gyorsabb. :)
A kocsilejárót ő pucolta, aztán nem tudott feljönni rajta, úgyhogy lapos Pesten én fent belekapaszkodtam a kerítésbe, lenyújtottam a hósöprű nyelét, és kihúztam. Hát, mi jól szórakozunk itt a síkvidéken. Aztán megint hókotrás, akkor egy szomszédpasi csacsorászott velem.

Varrótanfolyamra nincs sok energiám, pláne még otthon hozzátenni, ma szülőket is fuvarozni (MENJÉL LASSABBAN!! JOBBOS UTCAAAA! JOBBOS!!! JOBBRÓL JÖHETNEK!!!! NE MENJ ARRA, JOBBOS UTCÁK LESZNEK! Apám végigordibálta az anyósülésről, pedig nagyjából 15 km/h-val tudtam menni a hó miatt), akik buliztak valahol...

Minden nem fér bele.

És ma négyszer csúszott ki az autóm, pedig tényleg nem kapkodtam, szerencsére egyedül voltam akkor. Még soha ilyen nem történt velem, nagyon ijesztő.

komment

süti beállítások módosítása