HTML

---

2012.12.26. 23:42 :: Tobber

Persze nyilván most is én voltam a hülye néhány apai megnyilatkozás szerint, és nem sok szóhoz jutottam, ha kérdeztek sem ma, de itt örülök, ha épp nem rasszisták, vagy politizálnak, vagy mondják azt többek között az én cégemre is hogy mindet falhoz kéne állítani.

Jó, hát nem sok tekintettel vannak rám, mit is várok, Anyu totál első osztályú sütijeit nagybácsi harmadosztályúnak nevezte Anyu anyósáéhoz képest.

Namármost én nem vagyok sütis, de Anyu zseniális sütiket süt! A barátaim csak a sütije miatt képesek lejönni a telekig.

Viszont én vagyok a még mindig nagyon helyes és jólnevelt kislány, ha már untam a témát, leterítettem az asztalról, vagy segítettem kávét főzni, úgy békénhagytak. És ugye nyilván helyes vagyok, még az antiszoc kutya is bír. :D

Ja, Anyu egyébként haladóbb a családjánál, ma elhangzott egy ilyen mondat, hogy az unokatesójuk kisebbik gyereke ezt-azt dolgozza itt-ott, figyeli a fészbukon. :D

 

komment

süti beállítások módosítása