HTML

---

2012.10.08. 20:32 :: Tobber

Nabammeg!

Most megjött a kreatív kedvem egy csizmából kilógós lábmelegítő/csizmára visszahajthatós szél kötéshez, erre találok egy már lekötött darabot, ami pont jó. Eltisztázom, elvágom és kész.

Innen

Akkor kéne mást csinálni.

De miket is akartam készíteni?????

A múltkorában érkezett két fizetős felkérés is, hogy készítsek valamit, de visszautasítottam. Nem vagyok szakember, nem profi, amit készítek, na. Tavaly egy ékszerszettért elfogadtam pénzt, úgy izgultam, nem hiányzik. Igaz, azt imádták! :)

Ezekhez van itthon minden alapanyagom:

A csipkeszoknya, de nincs kedvem ma varrógépezni.

Másik szoknya a TCsV hozta álomszép anyagból, de nincs kedvem szabni. Különbenis fogyok, addig nem szabok semmit.

http://www.skdpw.com/pcat-gifs/products-large1/86largecopy-1.jpg

(A minta ez, a fazon, szín nem.)

Táska, ígértem, lógok vele, szintén szabni kéne, de még vizes a beavatott anyag. (Megkönnyebbült sóhaj.)

Innen

Egy téli, egy éve majdnemkész táska, de ahhoz erő kell, már csak a másik fül kézi rögzítése hiányzik.

NzLbags Handmade - Handbag - Shoulder Bag - Everyday Bag-Beige Knitted Nr - 087

Innen

Egy elkezdtett filigrán drót fülbevaló, áh, ahhoz türelem kell.

(Cleo)

Sálkötés, valami nemangol írta angolul a mintát, már órákat töltöttem az elemzésével, de még nem tiszta.

Jaaaaaaj, mit csináljak??

Kezdem a csipkeszoknyával, derékban beveszem, felhajtom rövidebbre, rátűzöm a kézzel felvarrandó csipkét. A hosszt tegnap már kitaláltam.

Ja, hogy ahhoz nem a számítógép előtt kéne ülni?

komment

süti beállítások módosítása