HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

---

2012.07.28. 21:51 :: Tobber

Nincsen bakancslistám.

Még szimpla vágylistám sem sok.

Egyszerűen nem jut eszembe túl sok, amit ne csináltam volna már meg, ahol nem jártam volna még. Sok-sok élményen vagyok már túl, sok minden vagányságot bevállaltam, sok helyen jártam, van már olyan lakásom, autóm, amivel elégedett vagyok...

Persze egyes számú vágy:

- Család, gyerekek. Az már lehetne.

- Aztán jó lenne egészségesnek maradni, ezért jó lenne sokat futni.

- Az cél. Ha nem is maraton, mert akkor közelebbhozom a protézist, de hosszabb távok.

- Mellkisebbítő műtét. Már nagyon kellemetlen, de a szoptatásokat meg akarom várni vele.

- Keresni annyi pénzt, hogy egy jó síoktatónál magánórákat vegyek. (Igen, a tilalom ellenére akarok még síelni, de ennél jobb technika kell!)

- Félek fejestugrani hajóról, azt kafa lenne megtanulni.

- Jó lenne 5 3 éven belül egy kicsit nagyobb lakásba költözni, gardrób- és varrószobával.

- Elmenni ismét a norvég fjordokhoz és bekajakozni egy párba.

- Párizsban kimaradt pár dolog, azt bepótolnám.

- Talán Róma.

- Meg egy igazi fehérhomokos part, mondjuk Seychelle-szigetek.

- Keresni annyi pénzt, hogy hetente járhassak fodrászhoz, néha sminkeshez. Egy kolléganőm csinálja, irigykedek.

- Megtanulni egy hangszeren játszani, és beállni kedvenc bandámba vendégfellépőként. (Ettől messze nem állok, játszom pár hangszeren amatőr szinten, de nem fektetek bele energiát, ráér még.)

- Befejezni a több mint száz darabos kézimunkaterv-listámat, sok már el is kezdve, csak időm-kedvem nincs hozzá. Ráér szintén.

- Egyforma ruhákat varrni magamnak és a kislányomnak, ahogy Anyu is tette anno, gyerekkoromban.

 

Emlékszem a 17 éves kori vágyaimra. Azokat mind tökéletesítettem, a vágy maga mind hülyeség volt és zsákutca, de igazán mesterire sikerült teljesítenem.

Emlékszem a 27 éves kori vágyaimra, azokra is sok energiát szántam és nagyon jól sikerült. Ez már értelmes cél volt, nagyon örülök! :)

De mindkettőnél ott volt már a gyerek utáni vágy.

Hát, ez most már lehet első helyen, semmi más komolyabb vágyam nincsen, mint 1-2-3 egészséges kisbaba, lehetőleg egy normális férjjel. (A normális férj kitrenírozásáról kérdezzétek kedvenc nőgyógyászunkat, hosszan tud beszélni róla. :) )

Megírnátok nekem a saját listátokat? Szeretnék ötleteket venni belőle. :)

 


Le Meridien Barbarons Hotel, Sheychelle-szigetek

 

komment

süti beállítások módosítása