HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

---

2012.02.24. 19:08 :: Tobber

Annyira, de annyira elmondhatatlanul boldog vagyok!!! :)))


Néha nevetek, néha pityergek az örömtől.

Gyerekkori heppem megfelelni mindenkinek, aki feladatot ad nekem, hogy dicséretet kapjak. Hisz apám poroszos nevelésének alapja volt, hogy nem dicsérünk még majd elbízza magát az egyébként jeles tanuló gyereke. El is érte, hogy sose legyek elégedett.

Ma munka előtt gyógytornán nagyjából sikerült kitornázni a vádli-hátsócomb között feszülő görcsöt, ami egy hete nem engedte teljesen kinyújtani a lábamat. Már csak a sípcsontom körüli hosszú duzzanatot kellene lejegelni hétvégén.

Gyógytorna után bementem a havi kontrollra a sebészemhez.

Megnézi, megforgatja, kiakasztgatja, tekergeti, hajlítgatja, nyomogatja a térdemet, majd azt mondja:

nagyon szép állapotban van a térdem már így négy hónappal a műtét után, remek.

De doktor úr, 7,5 hete volt a műtét!! :DDD

Hát ő ezt nem hiszi el.

Elnézést kér, de hát ez egy négy hónapja műtött szép állapotú térd! El sem hiszi, hogy idén vágott.

:))))))))))))

És igen és igen és igen!!! :))))

Mondom neki, hogy jó munkát végzett, de ő makacsul azt állítja, mindenkit ugyanúgy műt meg, ez az én érdemem, meg a hozzáállás, meg a torna, meg a genetika, meg minden.

Kb. 1,5-2 hónappal rövidült így le az átlagosan 7-8 hónapos rehabilitáció, a szokásosnál jóval hamarabb, augusztus-szeptember helyett már júliusban belemerülhetek a sportba, komolyan a táncba, akár fel is léphetek még nyáron.

Majdnem a nyakábaborultam örömömben.

Azt mondta, hogy ő nagyon ritkán látott ilyen szép gyógyulást, nem véletlenül tévedett a kétszer annyi időt tippelve.

Persze ettől még nem gyógyult oda minden a helyére, úgyhogy óvatosan, tilos a hirtelen mozgás, rotálás.

A fájás normális, lassan fog elmúlni.

És persze ne merjem abbahagyni a sok gyógytornát, ha táncolni szeretnék, kb. nyár közepére érem el a régi mozgásspektrumot, egyelőre biciklizni csak óvatosan és szobában, úszni még tilos, futni húsvét körül, a síelésről pedig az előző véleményétől eltérően majd beszélhetünk 3-4 hónap múlva, az még úgyis ráér télig.

Te jó ég, akkor mégsem tilt el végleg a síeléstől?

Mindent, de mindent megtettem amit ő és a gyógytornász mondott, úgy látszik, megvan az eredménye.

Ilyenkor még havi kontrollra kellene menni, de én simán ráérek két hónap múlva.

Ma végre át tudtam tekerni a biciklipedált teljesen, annyira hajlik a lábam. Elsőre 3 km-t mertem csak bicajozni, naponta növelem majd.

Maradok eminens betege, köszi doktor úr, köszi gyógytornászlány!

komment

süti beállítások módosítása