HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

---

2011.10.23. 20:44 :: Tobber

Volt jó kis szentendrei hajókázás és vendéglátózás kollégákkal, jó kis két órás edzés a személyi edzőmmel (röhejes kifejezés, nevezzük mondjuk Dórikának), kötöttem, varrtam, Szomi szomszédom beállított egy belga csokival, amit Belgiumból hozott nekem és annyiban igazi férfi, hogy az ajtónyitástól 5 mp-en belül észrevette és megjegyezte, hogy megnőtt a hajam (másfél hete voltam fodrásznál), és hogy fogytam (az izmosodás melletti jóóóízű kajálásoktól tökre hízom). A többi bók stimmelt.

Megkérdezte még, hogy miért van ilyen bomba csaj vasárnap este otthon (jegelem a csütörtökön elbaxott térdemet), illetve megkérdezte, hogy mikor jövök már össze vele.

-15 kg-ot jelöltem meg célként. Úgyis tudom, hogy nem áll neki fogyózni! :DD

komment

süti beállítások módosítása