HTML

---

2011.06.01. 18:21 :: Tobber

Feküdnöm kell. A sok kézimunkától megfájdul a hátam, olvasáshoz fáj a szemem, marad a tévézés, aminél nem fáj. TV Paprika próbálkozás. Bár irtó sok bugyuta receptet készítenek, van egy-két kincs. Ma Nigella. Eddig nem követtem igazán, megdöbbentem. Vacsorára összedobott a gyerekeknek egy paradicsomlevest: paradicsomkonzervet felengedett vízzel, beleöntött egy tonna rízst.

Ennyi.

Te jó ég, nem vagyok egy konyhaguru, de ez szar lehet. A paradicsomlevesnek titka van, Anyu receptje isteni! Mindig sikeres volt! Most családi recepteket próbálgatok, ma a kollégákat meg is leptem sütivel. A következő tervem az a recept, amit keresztanyum mesélt hétvégén, az ő anyósa, drága Kata néni sütött maradék krumplipüréből (végy egy kistányérnyi pürét, hihihihi) kacsazsírral pogácsát. Hallottam már rádióban, de az nem ilyen volt... :)

És közben 1000 kcal-ázom.

komment

süti beállítások módosítása