HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

---

2010.09.23. 12:27 :: Tobber

Betegen megengedtem egy kis luxust magamnak: felbontottam a Görögországból kapott mézes mogyorót szezámmagba forgatva és megettem egy egész zacskóval.

Megettem egy egész üveg nutellát, ami nálam a tiltott élelmiszerek között van, mert nagyon hízlal.

Aludtam. Ez a legnagyobb luxus, amit megengedek magamnak.

Cserébe ma rendbehozom a népviseleteket, mert rájukfér egy kis varrás, a pénzesláncra egy új csatot hajlítok majd rézből, új pertli a kötényekhez, hímzések kiegészítése, sok apró munka.

Egy ékszerkészletet is meg kéne SOS tervezni, de lusta/fáradt vagyok ülni, rajzolni, meg előkaptam a régi kedvenc szatén-csipke tunikámat, amibe visszafogytam (még a nutella előtt), azt átvarrom kicsit.

Az olvasás még mindig túl nagy luxus, nincs rá időm. :(

Viszont elhívtak két helyre is különböző amerikai táncokat táncolni, az egyik helyen profi srác lenne a párom, én meg valszeg nemet fogok mondani, mert lehet, hogy ennyi tánc túl sok energiát kivesz belőlem, hiába magyarázom, hogy a szombati népviseletes tökigázás miatt vagyok gyenge.

komment

süti beállítások módosítása