HTML

---

2010.08.09. 00:20 :: Tobber

Szombaton TCsV-nek telefonon beígértem, hogy sütök sütit, de csak azokból az alapanyagokból, amiket itthon találok, márpedig 4 hónapja nem vezetek háztartást.
Ja, és volt kb. másfél órám az érkezésükig.

Így az itt lelt liszt, tojás, sütőpor, teavaj, tejföl, whisky kombóból ütöttem össze tésztát, kisütöttem olajban, formára, egyik tálra fahéjat szórtam, egyre kakaóport, mert azt én szeretem, egyet hagytam üresen diétázóknak és lekvártunkolóknak. Ja, csak nincs itthon lekvárom. :D

De kész lettem időre, táncosok átjöttek, alkoholizáltunk a napos erkélyen, addig sofőr TCsV felszerelte a falra a tévémet, majd utcabál, ahol még táncoltam is.

Ma reggeltől tanfolyam, kézműveskedtünk, fotózok később. Utána rohanás Anyuhoz, akinél az ünnepi ebédet lealkudtuk egy nagy adag főtt kukoricára, minek ugrálni, majd elvittem táncolni.

A szünetben TCsV és a táncoslánykák egy csokor virággal köszöntötték fel Anyut, teljesen odavolt. :DD Én is, bár együtt találtuk ki TCsV-vel. :)

Hazafuvaroztam mindenkit, most meg itt ülök és ki vagyok akadva, de asszem ez most érthető.

Nem, Kedvesszöszke nem válaszolt, nem is vártam, szimpla hogyvagy kérdés (amire a közhiedelemmel ellentétben választ is szoktam várni, khöm!). Nincs is értelme, csak olyan jólesett. Aki tudja a részleteket, úgyis tudja, hogy anno ő ragaszkodott jobban hozzám, de az egész helyzet abszurd, elmentek a vonatok távolodó sineken.

komment

süti beállítások módosítása