HTML

Félrenap

2010.08.06. 13:20 :: Tobber

Ma nincsenek főnökök, kicsit lazítunk. Munka elvégezve.

Reggel a Westendben kezdtem egy kávéval, majd elmentem az előre megbeszélt időpontra a Douglasba, mert a bobbi brown ingyenes sminkelést hirdetett meg, és bb-t nem lehet kihagyni. :)

Az új, denim kollekciójuk tartalmaz egy gyönyörű fényű tust, arra már nagyon fájt a fogam. A sminkes lány kedves, elmesélt mindent, majd a megbeszélt szemsmink helyett egy teljes sminket csinált ha már egyszer nekilátott. :D Ez csak 3 termék vásárlásakor jár. Naná, hogy ennél többet vásároltam. Sztem 3-4 éve nem frissítettem fel a sminktáramat, ideje volt. Egész más árnyalatokat választottam, kezdek leszokni a bronzos-rezes-fémesméregzöld art deco árnyalataimról, lett világos-babás-fiatalosabb sok acélkékkel. :)

Persze jól bevásároltam ezekből.

---


komment

süti beállítások módosítása