HTML

---

2010.07.25. 20:54 :: Tobber

Na jó, lehet, hogy egy kicsi depi, de nem elzárásos-gyógyszeres. :)

Igaz, amikor harmadszor esett valami abba a sarokba, ahová bexarok úgy fáj behajolni, akkor elbőgtem magamat, de a fájdalomtól.

Lemondtam minden programot mára, azaz egynél nem szóltam, hogy nem megyek, de szabadtéri és csak azt akartam kipróbálni, szól-e bárki, hogy menjünk-e, de nem, szal ez elszomorít. Meg eszem össze-vissza, meg ágyban fekszem és még tévét is nézek, ami untat, a könyvem és a magazinjaim is, kézimunka is, ilyenkor tökre idegesítem magamat. :))

És magyarázza már el valaki, hogy ha a két nemnél egyforma arányú a homoszexuálisok száma, akkor miért Budapest a régió férfi melegközpontja nagy mennyiségű találkozó-, szórakozóhellyel, szaunákkal, sötétszobákkal, meg prűdebbeknek nem ajánlott szórakozásokkal, addig nőknek egy kanyi kávézó sincsen. Ezzel töltöttem ma az időmet a neten. :D

komment

süti beállítások módosítása