HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

---

2010.06.16. 16:58 :: Tobber

Egyszerűen nem értem, mitől fáj az izomzatom. Kezdődött a derékfájással hónapokkal ezelőtt, oké, doki szerint jogos a fájás és a röhögésbe fullandó kapaszkodós bugyifelhúzási művelet reggelente (ahogy egy sérves táncoslány megjegyezte, imádja a nyarat, mert nem kell zoknit húznia és így marad ideje reggelizni), aztán iszonyat meghúztam a vádlimat, most meg fáj minden lábizmom. Nem vagyok fáradt, de fáj és nem akarja a parancsokat olyan sorrendben és tempóban teljesíteni, ahogy fentről utasítást kap, ami néptáncnál azért ugye alap lenne.

Tegnap a próbán megpróbálkoztam a lehetetlennel, hogy a régi és általam most betanult koreográfiát így főpróbán eltáncoljam, TCsV szerint fellépésképes vagyok, szerintem meg kutyára nem, ezért nem akarok fellépni vele és mivel ismertek, tudjátok hogy férfi nehezen győz meg bármiről, ha makacs vagyok.
Holnap azért fellépek a többivel. Aki akar, jöjjön, infók privátban.

Igényelt házikók ott átvehetők. ;)

Ma rég dédelgetett álmomat valósítjuk meg, hihihihihihi.

komment

süti beállítások módosítása