HTML

---

2010.05.06. 22:28 :: Tobber

Ma fél nap szabira mentem, ami ömlő zuhéval kezdődött: feltűrt farmer, ahogy kislánykorunkban...

Csavarogtam, vettem parfümöt, könyveket, egy kaprinacit a próbákra.

Később hozzámcsapódott Hypin. A csapódási hely tulajdonosa el is kérte a mobilszámomat, majd már hívott is, kikérdezett, hogy van-e valakim, meg ki is vagyok... Khöm.

Aztán elmentem a leletekkel az orvoshoz, ott a felesége szórakoztatott egy órát a váróban, a végén elkérte az emailcímemet és mondvacsinált okkal rámuszította jóképű harmincas fiát. :D

A dokinál már nem ilyen vidám a helyzet, de nem kell műteni! Lehet, de inkább ne.

A derekamban egy idegpályát nyom valami izé. A térdemben már nem nagyon lesz reflex.
Ez egy állapot, el kell fogadjam, hogy sem sí, sem fallabda, küzdősportok soha többé, futás csak füvön, és csak amíg nem kezd fájni. Naponta kétszer 15-20 perc gyógytorna, szakember megtanít rá. Térdelőszéken ülés. Sok hátonúszás (amit imádok, de medencében mindig elkapok valamit, marad a nyár és természetes vizek). Porcerősítők méregdrágán. A súlyom már oké, de teherbeesés előtt fogyjak, hogy ennél sokkal több teher ne legyen majd a gerincemen.

DE:

A tánc felejtős.

Idáig elfogadva minden, itt alkudozni kezdtem. Ha most 3-4 hónapig úgyis táncszünet van, addig húzzak bele a gerinctartó izomzat erősítésébe, ha szeptemberre jobban tart és újrakezdve nem fáj, akkor maradhat. De csak amíg nem fáj.

Szerinte a nők ezt jobban be tudják tartani, menni fog.

Aztán végszónak két óra táncpróba, mert hétvégén fellépünk.

Hazafelé egy gyönyörű-mercis pasi bámult, kerülgetett, aztán mögékerültem és lefordultam, nem nagyon vágyok most pasikra.

Ez úgy tűnik nekik nem szúrt szemet. :D

A lenti bemutató Hypinről így szól, ha nem tudnátok elolvasni:

HYPIN

Szeret a kertben füvezni. Vagyis a gyomot meghagyja, a füvet kitépkedi. Vigyázat! Ha kelet felé néz, tikkel. A kávét mindig két csepp szappannal issza.

Imádom Fércművek stílusát, tehetségét! :))))

komment

süti beállítások módosítása