HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

---

2010.01.29. 12:55 :: Tobber

Asszem a tegnapi nem az én napom. Fél nap szabit vettem ki, mert felléptünk délután teltház előtt, ami sztem pocsékul sikerült, teljesen dekoncentrált voltam, elszúrtam lépést, vigyorogtam kényszeresen. A blúzom összegyűrődött, a múlt héten sikerült sötétlila műkörmöt építenem (551-es CN pocelán, gyönyörű egyébként), ezért azt próbáltam néptáncoshoz illőbb világosabbra festeni, penészszürke lett.
De vastapsot kaptunk, dicsértek minket, pénz is jött vele.
//
Szüleimmel sikerült üzletet kötni, piaci áron megveszem az ő 3 éves, 1,4-es opeljukat a 10 éves, 993 köbcentis suzukim helyett. Ami jelentem, eladó, remek állapotban, 42 000 km-rel, megkímélten.
Végre lesz szervókormányom, abs-em, légkondim.
Apám most úgy járkál a toyotakerskedésekbe, hogy mindenhol elmondja, ő nem is akart új kocsit (nagyon is akart), de a lánya elkuncsorogta az övét és kénytelen.
Nem kuncsorogtam, hanem a piaci ár felső határán megveszem és nem kényszerítem, mert vennék más használtat, ő akarja inkább a sajátját lepasszolni, mert nem szereti.
És apu nem érti, hogy lehetek ilyen kitartó, céljaihoz ragaszkodó. Anyu szerint úgy, hogy két makacs szülője van.
//
Ba el sem hiszi, hogy gyerekkoromban mozdony-, vagy trolivezető akartam lenni, imádtam nézni a 80-ason hazafelé, hogy mikor melyik gombot nyomkodják a sofőrök.
Mindig megdöbbentem Ba-t, ha messziről a lámpájáról felismerem a V43-ast, ha a hangjáról tudom egy repülőnél, hogy az kétmotoros.
//
Vidéki kollegina hálásan telefonál, hogy küldtem neki lindt bonbont, amiért mindent megszervezett náluk egy 40 fős találkozóra, sem kajára, sem teremre, flipchartra nem volt ott gondom. Szívesen máskor is. :)
//
Érdekes, hogy Drpr (akit nagyon rég nem láttam és nem is tervezek hozzá menni) is ugyanazt állítja, mint ez a cikk, hogy a férj nem kell lelki társ legyen. Én ezt nem értem.
De még dolgozgatok a gondolaton.
//
Ma kedves volt a bkv-pénztáros, hogy szólt, három nap plusz jár a bérletemre a sztrájk miatt, csak hétfőtől vegyek új szelvényt. Köszi!
//
Három napja nem vacsorázom és lement két kg, TCsV tegnap azonnal kiszúrta. Hogy a fenébe csinálja?? Szerinte azonnal látszik rajtam a hízás-fogyás. Jé.

komment

süti beállítások módosítása