HTML

-

2009.11.09. 10:46 :: Tobber

Nohát, szombat este felléptem. Gyomorideget oldotta a szépséges viselet, ami TCsV szerint nagyon jól áll. Próbáltam a fehér hímzett blúz alá olyan melltartót találni, ami dobogós táncnál megtart és át sem látszik nagyon.
Az volt a célom, hogy mindent pontosan lelépjek és a fejtartásom is megfelelő legyen, a stílus másodlagos. Ja és mivel azonnal kiszúrja a közönség azt, aki komoly fejjel koncentrál, merthogy tuti ő a kezdő, ezért végig vigyorogtam. :)
Az előttünk lévő zenekar muzsikájára már a szinpad mögött táncolgattunk, jókedünk volt.

Sikerült letáncolnom, TCsV szerint hibátlanul és tetszik, hogy végig mosolyogtam. Szüleim az első sorban kameráztak és fotóztak, rájuk kellett mosolyogjak, annyira izgulós fejet vágtak!
Utána az öltözőben annyira hangulatunknál maradtunk, hogy a beszűrődő más nemzetiségek zenéjére is roptuk tovább.

És felavattak. Az első fellépésem tiszteletésre mindenki ráütött a fenekemre egy övvel, majd azért megpuszilgattak és agyondicsértek. :)

A családom készített tucatnyi fotót, anyukák hoztak sütiket és nagyon összebratyiztak, mi sokáig ottmaradtunk, TCsV-vel a ház előtti padon cigizgetve kibeszéltük, hogy mi a gondom Ba-val, megbeszéltük a közös szilvesztert, mellettünk meg Makranczi Csodaszép Zalán iszogatott, akarom azt a pasit!

Kis közösségünk meghatározó zenésze is odajött, hogy mennyire jó voltam, juhé!!! Ez tőle nagy dicséret, aki minden táncházban kritizálja valaki mozgását...

Érdekes volt látni az utánunk következő csapatot, azt a csoportot, akihez végül nem mentem táncolni ősszel. Mi jobbak vagyunk.

Elugrottunk még táncházba, hazavittem embereket, majd 12 órát aludtam, hogy vasárnap végül 5 órát táncpróbáljuk az új koreográfiát, ami után még Ba-val elmentünk táncházba és végre beállt velem táncolni! Annyira örülök, mert élvezte, ment neki, jönni akar máskor is. Lassú táncoknál meg lassúztunk, tetszett neki.

Lehet, hogy most már kezdek fáradttá válni...

Viszont fogyok, bár a mérleg ugyanannyit mutat, de a nadrágjaim leesnek rólam, sokat izmosodtam, a morózus főnököm ma egy el fogsz fogyni-val köszöntött (amire egy ugye?-t sikerült kinyögnöm :D), Ba szerint nagyjából 60 kg lehetek, esetleg 1-2 kilóval több és szte ideálisan nézek ki. Az lehet, de 171/69,7 kg-osan. És irigyli a vádlimat. Nohát, pasi ezt még nem irigyelte tőlem.
Dehát Ba illúziókkal teli férfi, szte nekem akár 12 pasim is lehetett már életemben. Aha.

komment

süti beállítások módosítása