HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

-

2009.10.16. 18:37 :: Tobber

Illető odavan az alakomért. Ma Őszhalántékkal meztelenül bóklásztunk a konyhában, morgok, hogy mit nem ehetek, mire teljes döbbenettel végignéz rajtam, hogy nekem nincs is mit lefogyni.

Kezdj fiatalabb pasival (Illető 31), még naív. Kezdj idősebb (Őszhalánték 41) pasival, rövidlátó. Szerinte a mellem is így méggyönyörűbb, hogy még látszik a bikinicsík.

És az első pasi, aki megfigyeli, sőt véleménye is van: a szőke kihúzva, a fekete haj hullámosan tetszik neki. (Ezért húztam ki tegnap egyenesre?)

Tegnap táncházban (a szokásos táncpróba után) kikérdeztek, ki az a jóképű, nagyonmagas pasi éshogy ugye. Dehát 25 éves, az nyolc év különbség! Nomeg ő haver kategória.

(Szerencsére azért nem látta, ahogy éppcsak hazaértem és rohantam h*nyni. Nem bírom ezt a gyógyszert.)

TCsV, kedvenc tánccsoportvezetőm tegnap bejelentette, hogy 3 hét múlva az egyik, 4 hét múlva a másik koreográfiával fel fogok lépni. Fura hangon visíthattam, hogy miiivaaaan.
Rajongónk, aki teljesen beleszerelmesedett a táncainkba és szerinte az ottaniak bénábbak nálunk, minden próbára odajön, hoz üdítőt és végigbámulja a próbáinkat. Szerinte nem is látszik, hogy egy hónapja kezdtem. Én látom. :S

komment

süti beállítások módosítása