HTML

-

2009.10.05. 18:52 :: Tobber

Szeretném helyretenni a dolgokat a tiszta képlátás, és jövőbéli visszaolvasásaim miatt:
A munkahelyemen alapból szeretek dolgozni és kedvelnek az emberek. (Ebben sokat segít az, amit vasárnap este művelek férfikollégákkal.)
Ma a főnököm viccelődött a lila ruhám és a lilahagymafogyasztásom miatti távolságtartás közti összefüggésekkel, a másik örömmel konstatálta, hogy az új irodájából pont engem nézhet, Kollegina minden rejtett titkát megosztja, amivel nem élek vissza, sőt a múlt héten négy helyről hallottam az ugye tudsz titkot tartani kezdetű mondatot, amit nyilván azért folytattak, mert tudok.
Segítőkész vagyok, ezért ők is velem, egy nem, de neki kekszgondjai lehetnek már ránézésre annak én sem segítettem ma.
A nyolc szintet járó kollégák szerint nálunk mindig jó a hangulat és jó velünk dolgozni, most jófejségből csinálok meg a fél folyosónak valamit, mert úgyis van rá időm.

Szal jó ott dolgozni!

 

komment

süti beállítások módosítása