HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

-

2009.07.26. 12:16 :: Tobber

Na jó, agresszív vagyok, ha valakit nehéz lerázni. Ezt erősítette meg tegnap egy réges-régi exkolléga, aki akkor állandóan legyeskedett körülöttem, meg szerelmet vallott, és szerinte gonoszul leráztam.
(Kedveltem, mint embert, most éjjel is nagyokat nevettünk. Vele, meg egy régi ismerős pasival, Ess-t ette a penéz, hogy nem körülötte ugrálok..)

Szerintem nem járhatok mindenkivel, aki rövidlátó rámhajt, a héten három pasit ráztam le. Bé szerint túl kedves vagyok. Lehet.

Bók1: Tegnap elmentünk GörisZsé és csipet-csapattal görkorizni. Tanítgattunk valakit. A végén egy padra zuttyanva mellénkjött egy ottani (sosemlátott) oktatófiú, hogyugye én görkorioktató vagyok... :DDD Ja, idén másodszor vettem fel és csak előre tudok becsülettel. :))))

Bók2: Este Ess-sel kisebbségi bálon, egy helyi jött oda, hogy milyen szépen táncolok.

komment

süti beállítások módosítása