HTML

Minek néz?

2009.06.18. 12:52 :: Tobber

Illető úgy látszik nincsen hozzászokva, hogy a mellette lévő nőt megbámulják, márpedig engem meg szoktak..
Tegnap morgott, hogy a villamoson is, a biciklis is, a tánctanár is, sőt a tánctanárnő is megbámul, végignéz. (Nem, nem a csőrikés pólómban voltam, sima fehér parasztingben.)

Ez van. De ha nem becsül meg, hamarosan így is repül: kiderült, hogy ma a volt szeretőjéhez megy fel számítógépet buherálni.
Nálam meg ilyesmi eddig belefért, most nem fér bele. Elejtettem pár szót a tisztességről, erkölcsről és a túlzott szabadosságról és otthagytam az ebéd kellős közepén. (Most kbszott éhes vagyok.)
Jött utánam, hogy akkor ő lemondja, nem gondolta végig, még nem voltunk együtt, amikor megígérte.
Nem akarok mumus lenni, nem akarom megmondani, mit tehet, ne mondja le. Ha ő ilyen mélységűnek érzi a kapcsolatot (ami azért az én részemről sem épp korrekt, ugye), hogy a haverság exnővel belefér (köcsög vagyok, minden harmadik exem haverom), akkor nekem kell ezt átértékelnem, nem neki.
Lehívott cigizni*, hogy ő igazából örül neki, hogy így állok hozzá, mert ez azt jelenti, hogy én is komolyan gondolom. Nem gondolta, hogy ez bántó lehet, nem akar átmenni.

Helyes. Tudok olcsó számítógépszerelőt, ha kell neki.

*Igen, bakker, 9 év után egy hete újra cigizem. Napi 4-5 szálat, de most ez segít át Ess-en.

komment

süti beállítások módosítása