HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Otthon

2009.03.31. 16:05 :: Tobber

5 színes magazin szórakoztat, az aggodó emailjeiteket (köszi, jobban vagyok, mehetnékem van) válaszolgatom, megnéztem több epizódot a tyrabanks-es topmodellműsorból, Újtini hivogat, és kérdezgeti, miket csináltam már (eddig nem mondott olyat, amit nem), főztem, szépítkeztem, vitázom a közös képviselővel, mert a pénteki lakógyűlésről ismét lemaradok, és a legjobb beérkezett ötlet holnapra:
"Hívjatok össze egy kamu tájékoztatót, aminek az lenne a címe, hogy „2009-es extra bérfejlesztés a kiváló dolgozóknak” és hitessétek el velük, hogy csak azok kaptak meghívót, akik tuti, hogy kapnak legalább 20-30%-os béremelést. Azt hiszem utána nem kellene foglalkoznotok azzal, hogy kinek kell visszaköszönni a liftben."

komment

süti beállítások módosítása