HTML

Luxus

2009.02.17. 13:27 :: Tobber

Reggeli rádióműsor alapján elemzgettük kollégákkal, hogy milyen luxusra költünk és mit nevezünk egyáltalán annak. A mi szintünkön. Összegyűjtöttem (kíváncsian várom a tieiteket!):

1. taxi - hetente 2-3 alkalommal taxival megyek haza a városból (persze ha nincs velem a kocsi/nem visznek haza), nyolc után sosem bkv-zom, előtte sem mindig
2. takarítónő - decembertől havonta egyszer végig vízkőtleníttetem a fürdőszobát, sterilizálja a mosogatót, tűzhelyet, erkélykövet (madárkaki, brrrr), ablakot is pucol, és úgy ragyog a parketta, ahogy nekem sosem, pedig az én szereimet használja
3. masszázs - újra keresek masszőrt, havi 1x bele kell férjen, sokat fájnak-fáradtak az izmaim
4. élelmiszerből-kozmetikumból csak márkásat, vagy különben nem eszem-kenek semmit
5. valszeg az autó is az, hisz hetente 2-3x mozgatom meg, max. 30 km-ekre, de kényelmes és éjjel praktikus (ha otthonról megyek, akkor taxi helyett), és az is luxus, hogy fizetek cascot, vagy hogy nem magam mosom, hanem kézzel mosatom
6. (nagyon)drága korcsolya, mert abban kényelmes

Viszont:
Nincs devizahitelem (mert volt annyi eszem, hogy nem veszek fel devizában, hiába többet fizetek érte, ugye), a forinthitelem (lakás) az addignyújtózkodj-elv értelmében is csak havi 18e Ft, tehát nem veszek autót-berendezési tárgyat-szórakoztatóelektronikát hitelre, mert baromság, akkor inkább nem kell
Nomeg nem költök cigire, drogra, alkoholra is keveset, műkörmöt magam készítem, kozmetikusra-fodrászra nem nagyon kell, utazáson is spórolok épp

Ti jöttök! :)

komment

süti beállítások módosítása