HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2009.01.29. 18:43 :: Tobber

Környezetem leszokott az agyament, a porfogó és a tökéletesen célttévesztett ajándékokról. Most nem kérek semmit, így nem is kapok sosemhasznált porszívót (nincs szőnyegem, a gyors söprés-felmosás híve vagyok, a porszívót több év után a tárolóból lopták el), amikor tollpaplant kértem.
Idén kaptam csodaszép virágokat, jó sokat.
Kaptam drága keresztanyámtól kolbászrudakból általa összeállított csokrot, mivel gyerekkoromban legendásan csak azon éltem.
Kaptam teljes sorozat Waczak szállót, amit átadás után tucatnyian irigyelltek, persze mindenki idézve egyik kedvenc részét. (I speak english well, I learn it from a book - Japanese, was it?) Meg úgy anblokk kellemes névnapozás volt, három druszámmal mindenki velünk foglalkozott...
Kaptam Bach CD-ket. Azóta orgonafutamoktól hangos a ház, bocs, ha valakire lehangolóan hat, én imádom. Bárcsak jobban értenék a zenéhez!!!
Sok apróságot kaptam helyes csomagolásban, váratlan emailek többtucatjait színes képeslapokkal, kedves versikékkel. Feldobott.

 


komment

süti beállítások módosítása