HTML

2008.12.18. 15:32 :: Tobber

4,6 kg fogyásnál tartok pontosan 1 hónap alatt, ami azért csoda, mert alapból sokat eszem, kedden éjjel egy vödör általam feldúsított paradicsomos tésztát nyomtam be, tegnap pedig borjúpaprikást túrós csuszával, túrós rétessel és 7 pálinkát.
Tehát:
- Vagy az alkohol víztelenített (esélyes)
- Vagy a drámázás felpörgeti az anyagcserét
- Vagy jót tesz, hogy újabban konstans hányingerem elkerülése végett 1 kg mandarint és 5-6 kivit megeszem naponta (Nem vicc. És használ. És nem vagyok terhes.)
- Vagy zsírt égetett, hogy a hétvégén 16 éves fiúkkal guggolgattunk, amit ritkán csinálok, mióta stabilan állok a jégen. (kb. 30 éve) A tinikori napi két tornát leszámítva ugye. 50 kg körül voltam akkor. Sír.
De rég kaptam ennyi bókot. Hurrá, mindenki rám figyel*!!! :)

*Akkor is, amikor tegnap cirka száz ember előtt, sikoltozó lányvokállal, szaténszoknya-tűsarkúban reppeltem el az Offspring Pretty fly-jának hip-hop betétét tökéletesen. Khöm. Sosem tudhatjuk, mi miért hasznos az életünkben. A sok hip-hop hallgatásnak most érett be a gyümölcse.
(Vicc.)

komment

süti beállítások módosítása