HTML

2008.08.03. 18:11 :: Tobber

Sok autókázás, M-nél, nálam táborozás, Anyuval labdázás a tóban, családi programok, most hazarohanás, zuhany, tovább tánc, sport, éjjel talán pihenek.
Figyelem a vezetőket, eszméletlen sok barom van az utakon. Mantrázom ám a nemhúzomfelmagamat szöveget, általában nem is érdekel. De akkora hülyék vannak!!
Pl. tanulóvezetőre emelkedőn 15 cm-re ráállnak. Minek??
Szirénázás hallatszik, de átrohan a kereszteződésen.
M7-es, lépésben a sor, elől valami karambol. "Majd én megmutatom nektek" suttyó úgy oktatja a népet, hogy ne előzzenek a leállósávban, hogy félig belógva ott halad. Ez oké, jóóól kioktatta a szabálytalankodókat.
És a leállósávban ragadt sor végén rohanó mentő sosem ér így oda a helyszínre...
Barmok!
Ma sikerült úgy előről-hátulról rámparkolnia két autónak, hogy 20-20 cm-m maradt kiállni. Te mit tennél? Körbecsöngetnél, hogy kié a 2 kocsi, álljon el? Megrángatnád a kocsikat, hogy induljon el a riasztó, hátha kijönnek a vinnyogásra? Meghúzod a kulcsoddal? Megnyomod a lökhárítóját? Hagysz egy üzenetet anyázva? Hagysz egy üzenetet egy békejellel-virágrajzzal-smilieval?
Vérmérsékletfüggő. Amikor emiatt maradsz le programokról, gorombább is lehetsz.
(Én nem csináltam semmit, mosolyogva-izzadva kilavíroztam. (Bár hasonló miatt már húztam meg kocsit, ha nem is akarattal.) De egy helyes szövegjavító-festékes smilie-rajzon még gondolkozom, ott állnak...)

komment

süti beállítások módosítása