HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2008.02.27. 21:13 :: Tobber

No, most már jobb. Koriztam, meg megtanítottam a gazdasági vezetőnket is, aki egy szélvész azonnal, aztán kétszer csak úgy sikerült elkapni, hogy én is estem vele, hihihi... Rég estem már jégen! :D
Készítettem róla jópár fotót, estére már a wiwen is fent van egy! :)
Aztán Atibához bejelentkeztünk GörisZsével koszorúzni, amit végül Petibá átvett tőle, és remekül tanított!! Élveztük és nagyon ment. Aztán találtunk pár közös vonalat, haver is, meg zugló is, meg görhoki is.
GörisZsé hazahozott, konkrétan zavarba is hozott, amikor átölelt és váratlanul azt mondta, hogy  majd szivesen feljön hozzám és jelzi, ha többet is szeretne.
Mi???
:)
Illető épp péntekre szervez lövést, de a fix korit és fix céges bulit nem fogom feladni, amennyire bizonytalan ez! :S

komment

süti beállítások módosítása