HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2008.01.29. 16:07 :: Tobber

Tóbiás este is a hallban lógott, mikor mentem, reggel meg egy metrón utaztunk. Juj, de rossz reggeli kávé nélkül angolul beszélni!! :))))
Most a sandoz-cvitamin elég savnak, mert ha extraerős szervezetű Új (aki lázasan is szintidőt tartva húzott végig a hétvégi teljesítménytúrán!) egy hónapja nyűglődik a betegségével, és azt minden csókkal átadja, akkor az bennem van. Plusz napi mozgás a hidegben. Nem kéne, hogy kijöjjön.
Új ma hívott, sztem azért, hogy bocsánatot kérjen a tegnapért, de nekem már nincs kedvem megbocsátani, találkozni. Pedig mindenféle indokot talál rá.

Gondolkoztam, miért kapok már sikítófrászt, ha Szomi felajánlkozik. Hát megvan: nem sportol. A teste sem feszes, meg az egészsége sem olyan, mint egy sportoló embernek. Új annyira erős, jó fizikumú ember, rendszeresen fut, mászik, olyan szépen síel, amilyet még nem láttam...
Alap egy férfinál. Meg hogy jól vezessen. :))

komment

süti beállítások módosítása