HTML

2007.11.01. 10:37 :: Tobber

Hajnali három felé fájó szívvel, de otthagytam a többieket és hazamentem. Már így is nagyon sokat ittam, reggel pedig 6.30-kor keltem. A buli remek volt, őőőőőő állítólag a fotók felén szöszke (nő)ismerőssel ölelgetjük egymást... :))))))))

És örömmel jelentem, hogy a parkolás panelházak között isteni alkalom pasizni. Ül mellettem oktatócsajszi, de több férfi is odajött segíteni manőverezni, beszédbe elegyedtek velünk, sőt, az egyik ötvenes a fiával és unokájával (Halottak napján, reggel kilenckor!!) elhívott minket sörözni a közeli kocsmába! :D (Azért előtte kritizálta, hogy ott gyakorlunk, szerinte menjünk tecsóparkolóba. Miért, ott dodzsemek parkolnak??) Aztán mikor megkérdezte szép szőke 38 éves oktatómról, hogy ő az anyukám-e, akkor inkább elhúztunk. :DDD

Az idő ideális szabadtéri sportoláshoz, mindjárt indulunk is!!! Bár szívem szerint csak aludnék!! :)))

 

komment

süti beállítások módosítása