HTML

2007.08.30. 09:37 :: Tobber

Térdig vizes a harisnyám, a hajam egy becsületes hínárnak is díszére válna, de azért szeretem az esőt! :))

Viszont morogtam egész reggel: Vadbarmok tényleg FORRALATLANUL ittak kecsketejet Zalában???

Idióták. Erre ennyit tudok csak írni. Forralatlanul. És még hány betegség lehet bennük, amit onnan szedtek össze??? Barmok.

A másik barom a média, akik napok óta hajkurásszák a hírt, de egy szóval nem mondják, hogy forralással ez a vírus elölhető.

Bár a médiának az sem tűnik fel (pedig napok óta mondom a tévékészülékemnek a nappaliban ám!), hogy ha teljes bkv sztrájk lesz, és csak buszsofőröket toboroznak, akkor a legalábbannyi metró-tuja-troli-hév egyáltalán nem fog járni??

Autóval jövök, legfeljebb hajnalban, hátha még lesz parkoló akkor.

Csak eső ne legyen, mert esőben még sosem vezettem igazán, kéne gyakorolni.

----------------

Emlékeztek a Csinibabából arra a részre, amikor a srác szerelmesleveleket írt a disszidált lánynak, sosem kapott választ, majd egyszer írta neki, hogy most már megírhatnád a címedet?? :))))))))

BCsTLV is úgy irogat, hogy nem kap tőlem választ, Taxis is:

"Szeretném, ha mérlegelnéd a rossz és a szép dolgokat, amik történtek velünk. Jó lenne beszélgetni, megbeszélni veled. Kérlek gondold át és küldj egy üzenetet, hiányzol!"

Nincsbocs.

-------------------

Izé, azért az nem korrekt dolog, hogy a szervezetfejlesztésünknek van saját assizsztense, de engem azért kérnek el a főnökömtől egy másfél éves projekt asszisztálására, merthogy én jobb vagyok angolból... Jó sok munkám lesz vele, a főnököm be is hívott magához, hogy biztos, hogy felvállalom-e.

Igen, mert angol, mert külföldiek, mert kihívás, de azért ez így nem korrekt...

(Viszont mivel kollegina tud erről, ezért ezentúl bátran passzolok rá nemszeretem feladatokat.)

:)

 

komment

süti beállítások módosítása