HTML

2007.08.27. 10:24 :: Tobber

Éjjel félálomban próbáltam átvenni, hogy a hétvégén kinek hogy alakult az érzelmi élete, az erotikus élete, ki hajtott rá kire, ki küld erotikus fotókat kinek, ki adott ajánlatokat kinek és ki mond úgy poénokat, hogy kinek az arcát figyeli utána, hogy tetszik-e, szóóóóval ez még az én őőő szövevényes magánéletem mellett is kihívást jelentett átgondolni... :DDDD

------------

Vittük még Atibát autóval, amit értelmes négyévesként fogadott, végig ugrált, ülést rángatott, ablakokat huzogatott föl-le és ő rendkívül jól érezte magát ettől. :) És láttam magyarérzelmű motorost, aki fontosnak érezte, hogy minden ruházatán kinyilvánítsa politikai érzelmeit, de annyi esze nincs, hogy a pinkódját megjegyezze, ezért 20 percet állunk miatta a pénztárnál, kaptam még plüssmackót ajándékba, rámkattant a bográcsban főző szakács, és csak nekem mesélgette, hogy miket főz, mintha én zseniális szakács lennék, vagy úgy egyáltalán értenék hozzá (fogalmam sincs, hogy mikor sok egy ételben a koriander, mindenesetre mindent megkóstoltatott velem, és minden finom volt :D ), levontam a következtetést, hogy kigyúrt nagyaudis mögé NEM állunk be autómosóba, mert miután kész volt, még vagy negyedórát bsztatta a mosófiúkat, hogy ott még nem csillog eléggé, ott még vizcseppfolt van rajta, aztán frissautósként eszembe sem jutott, hogy ha csak a mobilomért ugrom vissza a kocsiba, majd elmegyek bulizni, majd hazaviszem a szülőket, attól még egy kanyi irat sincsen nálam, Apám kérdezett rá (őőőőőő igen, itt van a farzsebemben! -Ne tartsd a farzsebedben, mert kilophatják! Mégsem mondhattam, hogy egyáltalán nincsen nálam... :D )...

 

komment

süti beállítások módosítása