HTML

2007.08.02. 09:37 :: Tobber

Egyik főnököm kérdi, hogy mikor szabi, kifejtettem neki, hogy én azt inkább télen. Korcsolya, esetleg sí. Mire nagyon kedvesen kutatott az ismerősei között, hogy ki oktatna, mikor tudnék már menni gleccserre, etc. Olyan jól esett.

Kár, hogy a kori jobban megy, mint a sí! :((

Viszont ügyvezetőként támogatna egy céges közös síelést vagy korcsolyázást, csak szervezzem meg!!!! :)) Ha szervezés, akkor jöhet! :) (Tavaly én szerveztem itt a céges korit, már ahányan mentünk...)

---------------

Balcsi hétvégén erősen időjárás-függő, úgyhogy lehet, hogy mégis vezetés-görkori és semmi más.

--------------- 

Kaptam ma egy emailt: "Tisztelt Hölgyem! A 42002333, 1533-os sz.-ú megrendelést megkaptam, holnap küldöm a készleten lévő termékeket. Üdvözlettel:M. E."

PONTOSAN annyit tudok róla, mint ti! :D A címből sem derül ki semmi, no nyom a cégnévről legalább...

(Sosem rendelek szinte semmit, pláne nem házon kívülről, privátot meg yahoo-n szoktam. De lehetne annyi esze a libának, hogy ha már az emailcím nem árulkodik, akkor legalább egy céges aláírást odanyom.)

 

komment

süti beállítások módosítása