HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2007.05.03. 14:24 :: Tobber

Rendkívüli tehetségem van abban, hogy túldolgozzam magam, miközben a főnökeim azt hiszik, hogy nem csinálok semmit. Ez régi és mostani munkahelyeknél is áll.

Hogyan csinálom?? Nem tudom.

Lesem az elfoglaltnak tűnő kollégákat (akik a hátsó kapunál cigiznek azért óránként 10 percet), és próbálok tanulni. Pl. nem mosolyognak. Ha a főnök szól hozzájuk, nem néznek fel, mert elhavazott szerepet játszanak. Mindig panaszkodnak, hogy mennyi a munka.

Ma átszerveztem egy teljes utat, egy teljes konferenciát és két cég vezetőinek többnapos vidéki konferenciáját, lerendeztem kétszer a pénzügyet, szereztem harminc igazolást és kérvényt, mégis sikerül pont akkor kimenni psilni 10 mp-re, amikor a főnök telefonál, és persze nem talál itt.

Nem értem, hogy csinálom. (Jó, tudom, biztos csak túlzok, de az egyik ü.v. megjegyezte valamelyik nap, hogy legalább mutatnám, hogy sok a munka. Aznap már elbőgtem magamat egyszer, annyi mindent toltak rám.)

:((

Mit csinálok roszul??

 

komment

süti beállítások módosítása