HTML

2007.04.13. 09:26 :: Tobber

Este segítek lecipekedni a gépszerelőmnek, Szomi épp akkor haza. Bevárt és azonnal kikérdezett, hogy ki volt és milyen a kapcsolatunk. Kicsit fárasztó. Bár ahhoz képest, hogy kedden telefonon majdnem elküldtük egymást a fenébe... Kicsit mérges voltam, hogy húsvét hétfőn reggel kilenckor a felbúgó tisztítókütyüjének elviselhetetlen hangjára riadok fel!! :( Én. Aki semmire nem ébredek fel soha. :( Jó lett volna legalább akkor kialudni magamat.

BCsTLV-vel enyhe feszültség továbbra is. Most épp ő akar jobban engem. Nem is tudom, miért ment el tőle a kedvem, pedig tényleg jóképű, rendkívül művelt és kifogástalan a stílusa. Viszont egyik régi kedvencem újra erre jár, juhé!

---------- 

Uh. Eddig clinique gently waterproof mascara, szépen hosszabbít, nem vagyok rá allergiás, nem potyog.

Most vettem egy maxfactor masterpiecemax-ot, húú. Elsőre nagyon-nagyonhosszút művel és vastagít is. Nekem már kicsit sok is. Viszont potyog.

(Férfiolvasóimnak: szempillaspirálokról van szó.)

-----------

Egy köremailezés témája lehet például a mit csinálnak a lovak, ha nincs nőjük, ám kedvük annál inkább. Megérkezett a válasz:

"Tobber megkérdeztem B-t a lovakkal kapcsolatban:
- a tenyészetben lévő fiúlovaknak van egy műlónőjük, azzal viháncolnak :) és így szerzik be a cuccot a tenyésztéshez, ha nem közvetlen a testi érintés (mondanám, hogy ha nem face to face, de ugye amúgy sem :))
- a nem tenyészetben lévő vagy tenyésztésre alkalmatlan lovak pórul járnak."

:DDD

...most már mindent tudok a ház körüli állatokról!!! :)

De hogy néz ki egy műlónő???

 

komment

süti beállítások módosítása